Vrací se
Lamural.cz je výrobní služba na vyžádání. Z tohoto důvodu není možné nástěnné malby vrátit. Kupující si sám určuje parametry zakázky od počátečního výběru fotografie, materiálu, velikosti tisku až po výběr možných variant povrchové úpravy výrobku.
Výroba se tedy provádí od začátku podle objednávky kupujícího. Zboží, jako jsou plakáty, obrazy, výrobky se specifickými parametry (naleznete v sekci “prodej”), lze vrátit.
Zabalené výrobky by měly být zaslány zpět na uvedenou adresu:
Mk Print Sp. z o.o.,
Rogowo 1A,
63-840 Krobia,
Poland
Vrácené zboží pečlivě zabalte tak, aby bylo chráněno před poškozením nebo zničením během přepravy.
Nástěnné malby, obrazy a plakáty by měly být uvnitř obalu chráněny proti pohybu a zaslány zpět v pevné kartonové krabici.
Zboží poškozené při přepravě v důsledku nesprávné ochrany zásilky kupujícím se nevrací.
V případě odstoupení se smlouva považuje za neuzavřenou. Obchod vrátí kupujícímu všechny platby, které od něj obdržel, s výjimkou nákladů na dodání.
Peníze za obdržené zboží vracíme do 14 kalendářních dnů od data, kdy jsme zásilku obdrželi.
Náklady na vrácení zboží nese kupující.
STÍŽNOSTI
- Prodávající neodpovídá za drobné odchylky dodaného zboží od nabízeného zboží. V případě výtisků fototapet, plakátů a obrázků se nelze z technického a výrobního hlediska zcela vyhnout drobným odchylkám v barvě oproti barvě viditelné na obrazovce a barvě objednaných vzorků, jakož i odchylkám způsobeným rozdíly v povrchu materiálů. Tyto odchylky vás neopravňují k podání stížnosti.
- Základem pro reklamaci barvy může být pouze vzorek. Doporučujeme vám, abyste si vzorek ponechali, dokud tapetu neobdržíte.
- Aby si kupující udělal lepší představu o nabízených produktech Lamural, může si objednat vzorový výtisk nástěnné malby za cenu 33 liber za kus (plus poštovné). Velikost vzorku nástěnné malby 50x50cm.
- K výrobě výrobků nabízených prodávajícím se používají materiály běžně dostupné v odvětví. V případě tiskovin, inkoustů, materiálů, odolnosti vůči světlu atd. se odpovědnost vztahuje pouze na průměrnou životnost daných výrobků. Výtisky nejsou bez další úpravy vodotěsné.
- Kupující je povinen zkontrolovat zboží ihned po jeho převzetí. V případě zjištění závad by je měl kupující neprodleně nahlásit prostřednictvím reklamačního formuláře na webových stránkách. Pokud kupující nevytkne vady do 10 dnů od dodání zboží, považuje se zboží za převzaté.
- V případě chyb při provádění příkazu, tj. špatné rozměry, špatné uložení masivů, žádný laminát (pokud byl objednán). Obchod garantuje výměnu zboží za správné, pokud jsou výrobní chyby nahlášeny do 10 dnů od převzetí zásilky.
- V případě chyb při realizaci zakázky, neshodných vzorů nebo barev mezi britami je třeba reklamaci podat před aplikací na zeď – pořízením fotografií a jejich přiložením ke správně vyplněnému reklamačnímu formuláři.
- Zásilky zaslané na náklady internetového obchodu lamural.cz nebudou přijaty.
- Před montáží zakoupeného výrobku je nutné pečlivě zkontrolovat všechny jeho parametry a jeho soulad s objednávkou (rozměry, počet kusů, uložení kusů, laminát, kvalita grafiky). Jakékoli nesrovnalosti musí být před instalací nahlášeny prodejci. V případě, že byla zahájena nebo provedena instalace nástěnné malby, samolepky, plakátu nebo obrazu pro vlastní montáž (což znamená, že nám výrobek nelze vrátit v neporušeném stavu), není možné reklamovat vady, které měly být zjištěny před provedením instalačních prací.
- Kupující, který nahlašuje vadu, je povinen na žádost prodávajícího zaslat vadný výrobek za účelem provedení reklamačního řízení. Má se za to, že prodávající je povinen dokončit reklamační řízení co nejdříve, nejpozději do 14 dnů. Dokončením procesu se rozumí určení pozice a počítá se od okamžiku dodání zboží. Pokud prodávající nedodrží stanovený termín, opravňuje to kupujícího k odstoupení od smlouvy a k uplatnění nároku na vrácení zaplacené částky za objednávku.
- Škody způsobené nesprávným nebo nedůsledným jednáním kupujícího při instalaci nebo používání zboží nezakládají nárok na náhradu škody vůči prodávajícímu. Nesprávné nebo neslučitelné činnosti jsou uvedeny v informacích poskytnutých výrobcem zboží.
- Reklamaci je třeba uplatnit správným a úplným vyplněním reklamačního formuláře.