Předpisy webových stránek a podmínky prodeje Lamural.pl
1. INFORMACE O SPOLEČNOSTI
1.1. Tyto předpisy byly připraveny a jsou používány MK Print Sp. z o. se sídlem Rogowo 1a, 63-840 Krobia, NIP: 6961906420, REGON: 527983262 (dále jen “Poskytovatel služeb“, “Prodávající” a “LAMURAL ” ).
1.2. Uživatel a jakákoli další osoba mohou komunikovat s Poskytovatelem služby pomocí kontaktních údajů uvedených v bodě. 1.1 výše a následující kontaktní údaje:
1.2.1. e-mailová adresa: kontakt@lamural.cz
1.2.2. webové stránky: https://lamural.cz
1.2.3. telefon: +420 777 806 153
1.3. V rozsahu, v jakém tento řád upravuje poskytování služeb elektronickými prostředky, jde o předpisy uvedené v čl. 8 zákona ze dne 18. července 2002 o poskytování elektronických služeb.
1.4. Pravidla si může každý přečíst zdarma.
2. DEFINICE
Pro účely těchto nařízení platí následující definice:
“Spotřebitel” – fyzická osoba, která v souladu s čl. 22 odst. 1 občanského zákoníku uskutečňuje s podnikatelem právní úkon, který přímo nesouvisí s jeho obchodní nebo profesní činností.
“Podnikatel” – fyzická osoba, právnická osoba, organizační složka bez právní subjektivity, která v souladu s ust. 43 odst. 1 občanského zákoníku provozuje svým jménem obchodní nebo profesní činnost v souvislosti s právními úkony, do jejichž působnosti spadá obsah těchto předpisů.
“Podnikatel s právy spotřebitele” – fyzická osoba uzavírající smlouvu přímo související s její podnikatelskou činností, kdy z obsahu této smlouvy vyplývá, že pro tuto osobu nemá odborný charakter, v důsledku čehož zejména z předmětu jím vykonávané podnikatelské činnosti, zpřístupněného na základě ustanovení o Centrální evidenci a informacích o ekonomické činnosti.
“Kupující” – spotřebitel, podnikatel nebo podnikatel se spotřebitelskými právy, který uzavírá kupní smlouvu v Internetovém obchodě lamural.cz; kupující je zároveň příjemcem služby.
„Prodejce“ – podnikatel provozující webovou stránku, na kterou se vztahují tyto předpisy, tj. MK Print Sp. z o. se sídlem Rogowo 1a, 63-840 Krobia, NIP: 6961906420, REGON: 527983262
„Náklady na dodání“ – znamenají poplatek za dodání Zboží (zboží), které je předmětem dané Kupní smlouvy. Náklady na doručení jsou vyjádřeny v polských zlotých a zahrnují daň z přidané hodnoty (DPH). Náklady na doručení závisí na způsobu doručení Zboží zvoleném Uživatelem.
„Zásady ochrany osobních údajů“ – dokument oddělený od Pravidel poskytovatele služeb, upřesňující podmínky zpracování osobních údajů Uživatele Poskytovatelem služeb (včetně účelu a rozsahu zpracování). Zásady jsou k dispozici na https://lamural.cz/ochrana-osobnich-udaju/
„Předpisy“ – znamená tato Pravidla připravená a uplatňovaná Poskytovatelem služeb.
“Web ” – znamená internetovou službu založenou na IT Systému, zejména s funkčností internetového obchodu, spravovanou a zpřístupněnou na internetu na adrese domény: https://lamural.cz.
“IT Systém” – znamená IT systém Poskytovatele služeb používaný k poskytování Služeb, včetně zejména grafických rozhraní Webových stránek.
“Zboží” – znamená movitou věc prezentovanou na Webu (např. starožitné traktory), která může být předmětem kupní smlouvy nebo může být označena Uživatelem v rámci používání Rezervační služby. jako Zboží, které si Uživatel přeje rezervovat. Zbožím se rozumí pouze položky prezentované na Webové stránce s informací „k dispozici“. Pro vyloučení pochybností se předpokládá, že položky prezentované na Webových stránkách, které byly označeny výrazy „nedostupné“, „na objednávku“, „prodáno“ nebo které nelze vložit do košíku (možnost přidat do košíku bylo zablokováno) nepředstavují Zboží ve smyslu Pravidel.
„Zákon o právech spotřebitelů“ – znamená zákon ze dne 30. května 2014 o právech spotřebitelů (Sbírka zákonů z roku 2017, položka 683, ve znění pozdějších předpisů)
„Uživatel“ – znamená subjekt, který je v souladu s ustanoveními zákona schopen uzavřít Smlouvu o poskytování Služeb; subjekt, který jakýmkoli způsobem užívá Webové stránky, zejména subjekt zobrazující (navštěvující) veřejně dostupné stránky Webu nebo subjekt, který uzavřel Kupní smlouvu. Pro vyloučení pochybností se předpokládá, že pod pojmem „Uživatel “ se rozumí zejména osoba, která s Poskytovatelem služeb uzavřela Kupní smlouvu nebo Smlouvu o poskytování služeb. Výraz “ Uživatel ” zahrnuje také “Registrovaný uživatel ” .
„Cena“ – znamená hrubou cenu daného Zboží, kterou používá Poskytovatel služby, umístěnou na Webu vedle informací o Zboží (tj. cena Zboží, za kterou může Uživatel zakoupit Dobré od poskytovatele služeb). Cena nezahrnuje náklady na dodání zboží. Cena je vyjádřena v polských zlotých nebo eurech a zahrnuje daň z přidané hodnoty (DPH). Pokud je u daného Zboží poskytnuta sleva, rozumí se Cenou výše popsaná hrubá cena Zboží po zohlednění slevy.
“Pracovní den” – znamená den od pondělí do pátku, kromě státních svátků na území Polské republiky.
“Objednávka” – projev vůle Kupujícího nebo Podnikatele se spotřebitelskými právy, jehož účelem je uzavření smlouvy o prodeji Zboží, s uvedením Zboží, druhu a množství.
“Smlouva o prodeji” – smlouva, kterou se prodávající zavazuje převést vlastnické právo k věci (zboží) na kupujícího a odevzdat mu věc a kupující se zavazuje věc (zboží) vyzvednout. a zaplatit cenu Prodávajícímu.
“Smlouva na dálku” – Kupní smlouva uzavřená mezi Prodávajícím (Podnikatelem) a Kupujícím (Spotřebitelem nebo Podnikatelem se spotřebitelskými právy) uzavřená bez současné fyzické přítomnosti smluvních stran, za použití jednoho nebo více prostředků. komunikace na dálku až do uzavření smlouvy včetně.
“Digitální obsah” – data vytvořená a doručená v digitální podobě.
„Poskytovatel služeb“ – podnikatel provozující webovou stránku, na kterou se vztahují tato Pravidla, tj. MK Print Sp. z o. se sídlem Rogowo 1a, 63-840 Krobia, NIP: 6961906420, REGON: 527983262. Poskytovatelem služby může být i prodávající.
“Příjemce služby” – fyzická osoba, právnická osoba nebo organizační složka bez právní subjektivity, která využívá službu poskytovanou Poskytovatelem služby elektronicky; Příjemcem služby může být i Kupující.
„Adresát“ – subjekt označený Příjemcem služby jako kompetentní k vyzvednutí zásilky.
“Záruka” – postup při uplatnění odpovědnosti spotřebitelem nebo fyzickou osobou uzavírající smlouvu přímo související s její podnikatelskou činností, kdy z obsahu této smlouvy vyplývá, že nemá odborný charakter. pro tuto osobu, vyplývající zejména z předmětu její podnikatelské činnosti, v souvislosti s odhalenou fyzickou vadou (nesoulad se smlouvou) nebo právní vadou zakoupeného zboží, uvedenou v ustanovení občanského zákoníku.
“Občanský zákoník” – zákon ze dne 23. dubna 1964 (Sbírka zákonů z roku 1964, č. 16, položka 93, ve znění pozdějších předpisů).
3. OBECNÁ USTANOVENÍ
3.1. Tyto předpisy definují pravidla pro používání webových stránek lamural.cz provozovaných MK Print Sp. z o., prodejem zboží na dálku, jakož i používáním webových stránek příjemci služeb, objednáváním produktů, placením prodejní ceny produktů, doručováním produktů, právy kupujícího na odstoupení od smlouvy a pravidly pro předkládání a posuzování reklamace, jakož i způsob vrácení zboží .
3.2. Používáním služeb internetového obchodu LAMURAL.CZ uživatel potvrzuje, že si přečetl Pravidla a přijímá všechna jejich ustanovení a zavazuje se také dodržovat jejich ustanovení.
3.3. Zákazník se zavazuje uvést v objednávkovém formuláři úplné a pravdivé údaje. Poskytnutí nepravdivých údajů bude mít za následek odpovědnost Zákazníka za případné vzniklé škody.
3.4. Pro prohlížení sortimentu a objednávání nabízených produktů je nutný počítač nebo jiné zařízení (smartphone, tablet) s přístupem na internet a webový prohlížeč jako Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox a aktivní e-mailový účet.
3.5. Prohlížení sortimentu nevyžaduje registraci.
3.6. Zákazník si může vytvořit zákaznický účet a zaregistrovat se v souladu s ustanoveními Pravidel. Zákazník za tímto účelem vyplní online registrační formulář s uvedením své e-mailové adresy, zvoleného hesla a telefonního čísla (dobrovolně) a je povinen přijmout tato Pravidla. Po registraci bude zákazníkovi zasláno potvrzení o registraci na e-mailovou adresu uvedenou při registraci. Registrace v Obchodě a používání funkcí Obchodu jsou bezplatné. Poskytovatel služeb používá soubory cookie ke shromažďování informací souvisejících s používáním Internetového obchodu Příjemcem Služby za účelem udržování relace přihlášeného Příjemce Služby a udržování statistik zobrazení podstránek Internetového obchodu. Příjemce služby může kdykoli smazat umístěné soubory cookie nebo blokovat umístění souborů cookie pomocí možností dostupných v jeho webovém prohlížeči.
3.7. Příjemce služby, který si zaregistroval zákaznický účet na stránkách poskytovatele služeb, ukončuje smlouvu o poskytování elektronických služeb podáním žádosti o smazání svého zákaznického účtu. Poskytovatel služeb bez zbytečného odkladu odstraní registrovaný zákaznický účet a/nebo e-mailovou adresu ze seznamu účastníků.
4. TYP A ROZSAH SLUŽEB
4.1. Poskytovatel služeb poskytuje na webových stránkách následující služby:
4.1.1. Služba webu – služba spočívající ve zpřístupnění na individuální žádost Uživatele údajů a informací umístěných na veřejně dostupných stránkách Webu, zobrazením Webové stránky s konkrétní URL adresou a možností zadávání Komentářů a využíváním IT mechanismů Webu. (Funkce webu). Webová služba zahrnuje zejména:
a) možnost vyhledávat a procházet veřejně dostupné podstránky Webu (tj. podstránky Webu, na které není vyžadována registrace a přihlášení),
b) možnost číst popis a fotografie Zboží umístěné na veřejně dostupných podstránkách Webu,
c) poskytování IT mechanismů Webu pro zadávání Objednávek (elektronické formuláře atd.) a objednávání Rezervačních služeb (elektronické formuláře atd.),
d) možnost prohlížet komentáře zveřejněné na webových stránkách.
4.1.2. Služba webových stránek – služba spočívající ve zpřístupnění zdrojů IT Systému Registrovanému uživateli za účelem:
a) vedení uživatelského účtu,
b) poskytnout Registrovanému uživateli užívání IT Systému s možností:
c) ponechat si své kontaktní údaje,
d) změna hesla opravňujícího přístup k uživatelskému účtu,
e) přístup k historii vašich objednávek, rezervací a stížností.
f) možnost vkládat komentáře/recenze pomocí funkcí webové stránky za účelem jejich zveřejnění na webové stránce.
4.2. Služba WWW je dostupná všem Uživatelům bez nutnosti registrace na Webu. Každý Uživatel může procházet a vyhledávat veřejně dostupné stránky Webu.
4.3. Smlouva o poskytování WWW služeb se uzavírá na dobu neurčitou, pokud Uživatel úspěšně vyvolá v okně prohlížeče URL adresu některé z veřejně dostupných stránek Webu nebo když Uživatel použije přesměrování (hyperlink) vedoucí k jakémukoli veřejně dostupných stránek Webu (tj. vstup na Web). Smlouva o poskytování Služby Webu je ukončena, když Uživatel Webové stránky opustí.
4.4. Služba Web je poskytována pouze Registrovaným uživatelům. Používání služby Web je možné pouze po registraci a přihlášení jako Registrovaný uživatel na Web.
4.5. Smlouva o poskytování Služby Webu se uzavírá na dobu neurčitou za podmínek popsaných v těchto Pravidlech a může být ukončena Uživatelem Služby, který požádá o smazání svého Zákaznického účtu. Poskytovatel služeb bez zbytečného odkladu odstraní registrovaný zákaznický účet a/nebo e-mailovou adresu ze seznamu účastníků.
4.6. Služby jsou poskytovány, aniž by Uživatel musel platit Poskytovateli služby jakékoli poplatky. Náklady na připojení a užívání internetu nese Uživatel v souladu s obsahem smlouvy mezi Uživatelem a jeho telekomunikačním operátorem (poskytovatelem internetu).
4.7. Poskytovatel služby informuje, že v souvislosti s využíváním Služeb nevybírá od Uživatelů zálohy ani nepožaduje jiné finanční záruky.
4.8. V rámci odkazu ( hypertextového odkazu ) obsaženého v zaslané zprávě může Uživatel, který s Poskytovatelem služeb uzavřel kupní smlouvu, zasílat Komentáře k zakoupenému Zboží. Uživateli produktu bude zaslán odkaz ( hypertextový odkaz ), který umožní uživateli odeslat komentář. Pokud Uživatel odešle Komentář, bude zveřejněn na Webu, pod popisem Zboží (v sekci “Názory zákazníků“).
4.9. Poskytovatel služeb nesleduje ani neschvaluje obsah zveřejněných názorů. Poskytovatel služeb je však může selektivně ověřit a upravit nebo odstranit části nebo celý názor, pokud:
4.9.1. nesouvisí s kupní smlouvou.
4.9.2. je urážlivý, obsahuje vulgární výrazy, je neslučitelný se slušností nebo je nečitelný.
4.9.3. porušuje nebo potenciálně porušuje ustanovení obecně platných právních předpisů nebo práv třetích osob, zejména v oblasti práv duševního vlastnictví a zákona o ochraně osobních údajů.
4.9.4. není určen k posouzení spolupráce s poskytovatelem služeb ani nepopisuje zboží, které je předmětem kupní smlouvy.
4/10 Poskytovatel služby zajišťuje, aby zveřejněné Komentáře pocházely od Uživatelů, kteří dané Zboží použili nebo zakoupili, takže odkaz umožňující přidání Komentáře ke Zboží obdrží pouze Uživatel, který zakoupil Zboží na Webu.
5. ZÁKAZ VSTUPU NEZÁKONNÉHO OBSAHU
5.1. Uživatel nesmí v souvislosti s využíváním Služeb poskytovat nelegální obsah, zejména obsah:
5.1.1. porušování práv jiných osob, zejména majetkových nebo osobnostních autorských práv, obchodního tajemství, práv průmyslového vlastnictví, jakož i osobnostních práv jiných osob,
5.1.2. podporovat nebo hlásat radikální společenské postoje, zejména jakýkoli typ diskriminace na základě pohlaví, věku, zdravotního postižení, rasy, náboženství, národnosti, politického nebo sociálního přesvědčení, členství v odborech, etnického původu, denominace, sexuální orientace,
5.1.3. podněcování ke spáchání trestného činu,
5.1.4. porušující kogentní ustanovení zákona.
5.2. Uživatel, který obdrží informaci o tom, že jakýkoli obsah dostupný na Webu je nezákonný nebo v rozporu se zákonem nebo Nařízením, může tuto skutečnost nahlásit Poskytovateli služby, a to zejména zasláním zprávy na e-mailovou adresu: kontakt@ lamural.cz.
5.3. V případě obdržení oficiálního oznámení nebo získání spolehlivých informací o protiprávní povaze obsahu poskytnutého Uživatelem je Poskytovatel služby oprávněn zamezit přístupu k tomuto obsahu.
5.4. Uživatel nesmí používat Webové stránky a Služby způsobem, který by narušoval fungování IT Systému nebo některého z jeho prvků.
6. PODMÍNKY PRODEJE
6.1. Obrázky a jakýkoli jiný Obsah, reklamy, jakož i informace, fotografie a videa týkající se jednotlivých produktů v sortimentu prezentovaném LAMURAL.CZ na internetu nebo jiných médiích nepředstavují nabídku k uzavření kupní smlouvy ve smyslu čl. 66 odst. 1 občanského zákoníku. Tyto informace a obsah slouží výhradně k informování potenciálního kupujícího, avšak vzhledem k možnosti výskytu chyb obsah inzerátů a informací nepředstavuje ujištění ve smyslu čl. 556 odst. 1 občanského zákoníku, ale pouze výzvou k uzavření smlouvy. Informace o produktech dostupných v sortimentu představují výzvu k uzavření kupní smlouvy ve smyslu čl. 71 občanského zákoníku. Nabídky na nákup lze podávat prostřednictvím online objednávkových formulářů připravených LAMURAL.CZ.
6.2. Obrázky prezentované na stránkách nabízených článků jsou pouze ukázkové motivy a vzorové znázornění návrhů. Zákazník v rámci objednávky neobdrží originální obraz, ale pouze kopii konzistentní s motivem, připravenou na zákazníkem zvoleném médiu, dle jím zvolené techniky a v jím zadaných rozměrech.
6.3. Veškeré ceny zboží v Internetovém obchodě jsou uvedeny v korun českých (CZK) a jsou cenami brutto, tedy včetně daně, včetně daně z přidané hodnoty (DPH).
6.4. Ke každé Objednávce zadané Uživateli, který je Spotřebitelem, je vystavena účtenka, pokud Uživatel nenahlásí potřebu vystavení faktury a neuvede údaje potřebné pro její vystavení.
6.5. Faktura s DPH je vystavena ke každé Objednávce zadané pro Uživatele, který není Spotřebitelem.
6.6. Potvrzení nebo faktura s DPH je vystavena, když je veškeré zboží vybrané pro objednávku dokončeno a připraveno k odeslání, pokud není objednávka zpracována v dávkách – v takovém případě může být pro každou část objednávky vystaven samostatný příjem/faktura s DPH.
6.7. Za účelem obdržení faktury s DPH za realizaci Objednávky, jakož i identifikace Uživatele (v případě Objednávek zadávaných jménem a na účet podnikatele) je Uživatel dále povinen uvést následující údaje: který bude součástí faktury s DPH:
- v případě Uživatele, který není podnikatelem, který projevil vůli obdržet fakturu s DPH – adresa bydliště Uživatele;
- v případě podnikatele sídlo a adresa podnikatele, který zadal Objednávku, a daňové identifikační číslo podnikatele.
7. UZAVŘENÍ PRODEJNÍ SMLOUVY
7.1. Zákazník zadá objednávku na základě platných Pravidel. Každou objednanou položku si musí zákazník nakonfigurovat podle svého přání. Nezapomeňte prozkoumat všechny možnosti konfigurace a zvážit celkovou cenu.
7.2. Pro uzavření kupní smlouvy je nutné:
- vyberte konkrétní položku a nakonfigurujte ji v rámci dostupných možností a přání zákazníka;
- zadejte objednávku online, tj. na webu obchodu, prostřednictvím objednávkového košíku – tlačítko „přidat do košíku“;
- potvrďte, že jste si vědomi toho, že objednávka s sebou nese povinnost provést platbu, aktivací tlačítka “Zadat objednávku” v posledním kroku košíku objednávky;
- zadejte údaje o příjemci objednávky a adresu, na kterou má být produkt doručen, a také telefonní číslo, na kterém může prodávající zákazníka kontaktovat v záležitostech souvisejících s objednávkou;
- zadejte údaje faktury, pokud má být vystavena faktura s DPH a odeslána zákazníkovi. Zákazník může souhlasit se zasíláním faktur v elektronické podobě; faktury budou zasílány na e-mailovou adresu uvedenou v účtu zákazníka;
- potvrďte objednávku tlačítkem: “Objednávám a platím “;
- zaplaťte za objednávku jednou z dostupných platebních metod. Objednávky provedené v Obchodě lze zaplatit pouze předem (před odesláním objednaného produktu). Platbu je možné provést: převodem formou platby předem v plné hodnotě objednávky na bankovní účet prodávajícího. Všechny přijímané platební prostředky jsou na začátku objednávkového procesu (v objednávkovém košíku) jasně a viditelně označeny.
7.3. Po provedení objednávky je zákazníkovi zaslán e-mail s rekapitulací jeho nákupů a žádostí o potvrzení objednávky. Začátek lhůty pro zpracování objednávky je následující pracovní den po dni, kdy byla platba přijata nebo zaznamenána.
7.4. LAMURAL.CZ si vyhrazuje právo odmítnout poskytnutí služby a splnit objednávku, pokud produkty obsahují obsah, který je v rozporu se zákonem, dobrými zvyky nebo zásadami společenského soužití. Obchod si dále vyhrazuje právo na změnu cen nabízeného zboží, jakož i na změnu nákladů na dodání objednaného zboží.
8. PLATEBNÍ PODMÍNKY
8.1. LAMURAL.CZ akceptuje jak platbu předem za objednávku přijatou ke zpracování, tak platbu při převzetí zboží.
8.2. Platby za zboží je možné provádět formou platby předem na uvedené číslo účtu, v zabezpečeném platebním systému přes PAYPAL, PAYU nebo STRIPE.
8.3. Platba v hotovosti je možná pouze při výběru dobírky.
8.4. Platba se považuje za dokončenou, jakmile je platba připsána na váš účet. Zadání objednávky a přijetí platby je potvrzeno e-mailem. Zákazník může sledovat stav objednávky.
9. DODACÍ PODMÍNKY
9.1. Objednané věci jsou zákazníkovi zasílány prostřednictvím kurýrní společnosti, osobní odběr není možný.
9.2. Každý produkt z nabídky obchodu má ve specifikaci uvedenou konkrétní dobu vyřízení objednávky a pohybuje se od 2 do 5 pracovních dnů, pokud není na stránce produktu napsáno jinak.
9.3. Doba zpracování je od okamžiku připsání platby na náš účet. Objednávky s různými dodacími lhůtami jsou odesílány po dokončení celé objednávky, tedy po nejdelší z uvedených lhůt. V odůvodněných případech si obchod vyhrazuje právo zaslat každý produkt samostatnou zásilkou.
9.4. Náklady na doručení jsou kalkulovány pro jednotlivou objednávku a zobrazují se v Konfigurátoru jako konečná cena. Cena dopravy je účtována ke každé objednávce bez ohledu na formu doručení.
V případě dodávky zboží nesplňujícího ustanovení smlouvy vyplývající z naší viny se zákazník zavazuje poskytnout nám dodatečnou lhůtu 2 týdnů na dokončení objednávky. Nehradíme náklady na cestu nebo zahájení práce specialisty, pokud byl na tuto dobu domluven. Neneseme odpovědnost ani za případné zmeškané termíny přejímky projektu apod. – zákazník je povinen provést objednávku s dostatečným předstihem.
10. POŠKOZENÍ VZNIKLÉ BĚHEM PŘEPRAVY
10.1. Kupující by si měl při přebírání zásilky od kurýra zkontrolovat stav zásilky. Pokud zjistíte, že je obsah poškozen nebo jeví známky otevření, nepotvrzujte převzetí zásilky, ale požádejte kurýra o vyhotovení protokolu o poškození.
10.2. O pokusu o doručení poškozené zásilky je zákazník povinen co nejdříve informovat obchod.
11. OMEZENÍ ODPOVĚDNOSTI
LAMURAL.CZ nenese odpovědnost za nedostatek trvalého přístupu do Internetového obchodu a rychlost fungování systému, jakož i za technické a elektronické chyby vzniklé při zadávání objednávky, pokud důvodem jejich vzniku jsou faktory, které obchod nemůže ovlivnit.
12. UPLATNĚNÍ PRÁVA NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY NA DÁLKU
12.1. Fototapety nabízené v internetovém obchodě Lamural.pl jsou neprefabrikované produkty, individuálně vyráběné podle specifikací zákazníka a určené k uspokojení jeho individuálních potřeb. Parametry objednávky si kupující určuje sám prvotním výběrem fotografie, materiálu, velikosti tisku a končí výběrem možných možností finální úpravy produktu. Proto v souladu s čl. 38 sekce 1 bod 3 zákona ze dne 30. května 2014. o právech spotřebitele (sbírka zákonů z roku 2023, položka 2759, ve znění pozdějších předpisů), není spotřebitel oprávněn odstoupit od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory nebo na dálku v souvislosti se smlouvami týkajícími se fototapet nabízených v Lamural obchod pl.
12.2. Právo na odstoupení od smlouvy a vrácení se poskytuje pouze v případě prefabrikovaných výrobků a nikoli individuálně vyrobených podle specifikací Zákazníka, jako jsou plakáty, obrazy, výrobky se specifickými parametry (naleznete v záložce „<“ strong >prodej“).
12.3. Spotřebitel a podnikatel se spotřebitelskými právy má právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku po dobu 14 (čtrnácti) dnů bez udání důvodu a bez jakýchkoli nákladů.
12.3. Lhůta začíná běžet ode dne, kdy spotřebitel nebo podnikatel se spotřebitelskými právy nebo spotřebitelem nebo podnikatelem se spotřebitelskými právy uvedená třetí osoba s výjimkou dopravce zboží fyzicky převzala.
12.4. Spotřebitel nebo podnikatel se spotřebitelskými právy je povinen o svém rozhodnutí v této věci informovat podnikatele ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy.
12.5. Prohlášení spotřebitele nebo podnikatele se spotřebitelskými právy nevyžaduje zvláštní formu. K tomuto účelu postačí použít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy uvedený v příloze nařízení nebo předložit jednoznačné prohlášení. Lhůta pro odstoupení od smlouvy se považuje za zachovanou, pokud spotřebitel nebo podnikatel se spotřebitelskými právy odešle prohlášení o uplatnění práva na odstoupení od smlouvy před uplynutím lhůty. Důkazní břemeno v tomto ohledu nese spotřebitel nebo podnikatel se spotřebitelskými právy.
12.6. Zabalené produkty je třeba zaslat na následující adresu:
Mk Print Sp. z o.
Rogowo 1a
63-840 Krobia
Vrácené zboží prosím pečlivě zabalte tak, aby bylo chráněno před poškozením nebo zničením během přepravy. Fototapety, obrazy a plakáty by měly být zabezpečeny proti pohybu uvnitř obalu a zaslány zpět v tvrdé kartonové krabici. Zboží poškozené během přepravy v důsledku nesprávného zajištění zásilky kupujícím nelze vrátit.
12.7. Náklady na vrácení zboží nese Kupující.
12.8. V případě odstoupení od smlouvy se tato považuje za neplatné. Obchod vrátí Kupujícímu všechny platby přijaté od Kupujícího, kromě nákladů na dodání.
12.9. Peníze za přijaté zboží jsou vráceny do 14 kalendářních dnů od data obdržení zásilky.
12.10. Prodávající vrátí platbu stejným způsobem platby, jaký použil spotřebitel nebo podnikatel se spotřebitelskými právy, pokud tento výslovně nesouhlasil s jiným způsobem vrácení, který pro něj nebude znamenat žádné náklady.
12.11. Vrácené zboží by mělo být v nezměněném stavu, pokud změna nebyla nutná v mezích správného porozumění zboží. Spotřebitel nebo podnikatel se spotřebitelskými právy odpovídá za snížení hodnoty věci, které vzniklo v důsledku užití věci nad rámec toho, co je nutné ke zjištění povahy, vlastností a funkčnosti věci. Spotřebitel nebo podnikatel se spotřebitelskými právy odpovídá za jakékoli snížení hodnoty zboží, ke kterému došlo ode dne, kdy zboží fyzicky převzal nebo kdy třetí osoba jiná než dopravce a určená spotřebitelem, resp. podnikatel se spotřebitelskými právy dostal zboží do fyzické držby a vzniklo v důsledku nesprávného zacházení s ním v rozsahu větším, než je nutné ke zjištění povahy, vlastností nebo funkčnosti zboží.
Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy
(tento formulář je třeba vyplnit a vrátit pouze v případě, že si přejete odstoupit od smlouvy)
– Adresát MK Print Sp. z o., Rogowo 1a, 63-840 Krobia, Polsko, kontakt@lamural.cz.
– Já/my(*) tímto informujeme(*) o svém/naším odstoupení od kupní smlouvy na následující zboží(*)
smlouvy na dodávku následujícího zboží(*) smlouvy na konkrétní dílo spočívající v provedení následujícího zboží(*)/na poskytnutí následující služby(*)
– Datum uzavření smlouvy(*)/přijetí(*)
– jméno a příjmení spotřebitele (spotřebitelů)
– adresa spotřebitele (spotřebitelů)
– Podpis spotřebitele (spotřebitelů) (pouze pokud je formulář zasílán v papírové podobě)
– Datum
(*) Nehodící se škrtněte.
13. STÍŽNOSTI SPOTŘEBITELŮ
13.1. Prodávající odpovídá spotřebiteli a podnikateli se spotřebitelskými právy za soulad zboží s uzavřenou kupní smlouvou v rozsahu uvedeném v občanském zákoníku.
13.2. Prodávající informuje, že z technických a technologických důvodů (zejména z důvodu individuálního nastavení monitorů a technologických omezení displejů) se obrázky, fotografie a videa produktů, zejména fototapet, prezentované na webových stránkách mohou lišit od skutečných barev nabízených produktů. . Aby nevznikly pochybnosti o skutečných barvách nabízených produktů, doporučujeme před objednáním fototapety objednat vzorek (což je možné pomocí tlačítka “objednat vzorek ” viditelného na stránce jednotlivého produktu) . Pouze rozdíly mezi vzorkem a dodanou fototapetou mohou být důvodem k reklamaci. Navíc díky použitým technologiím jsou možné drobné rozdíly ve formátu, typu a kvalitě substrátu, které jsou při výrobním procesu technologicky nevyhnutelné. Takové drobné odchylky jsou specifické pro nabízené zboží a použitou technologii výroby a nepředstavují nesoulad se smlouvou. Reklamaci tedy nelze zakládat na takto nepatrných odchylkách či rozdílech v barvě skutečného výrobku ve vztahu k barvě výrobku reprodukovaném na monitoru počítače. Prodejna rovněž neuzná reklamaci v případě neodborné manipulace s výrobkem Zákazníkem nebo nesprávné instalace. Prodávající dále nenese odpovědnost, pokud jakékoli snížení jasnosti obrazu na fototapetě připravené a vytištěné individuálně podle fotografie nebo obrázku zaslaného zákazníkem je způsobeno technickými důvody na straně zákazníka, zejména nízkým rozlišením výstupní obrázek zaslaný Zákazníkem.
13.3. V případě, že je zboží shledáno v rozporu se smlouvou před uplynutím lhůty odpovědnosti prodávajícího, tj. do dvou let ode dne dodání zboží, je spotřebitel nebo podnikatel se spotřebitelskými právy povinen na vzniklou situaci upozornit prodávajícího, a to na adrese: podle vlastního uvážení:
- zasláním nebo doručením oznámení osobně na poštovní adresu sídla nebo provozovny podnikatele;
- zasláním upozornění na e-mailovou adresu;
- ústně k zápisu v sídle nebo provozovně podnikatele.
13.4. Pro oznámení může spotřebitel nebo podnikatel se spotřebitelskými právy použít vzor přiložený k Nařízení. Spotřebitel nebo podnikatel se spotřebitelskými právy může podat jakékoli jiné jednoznačné oznámení, které bude obsahovat minimálně: jméno, příjmení a adresu osoby podávající reklamaci, popis reklamovaného zboží, a to v rozsahu odpovídajícím jeho druhu. (např. jméno, výrobce, barva, velikost), doklad o koupi reklamovaného zboží, popis neshody zboží a datum zjištění vady, případně i okolnosti odůvodňující reklamaci, žádost stěžovatele, datum podání stížnosti, podpis osoby podávající stížnost, v případě zaslání oznámení e-mailem souhlas se zpracováním e-mailovou adresou podnikatele.
13.5. Aby prodávající mohl reklamaci uznat, je spotřebitel nebo podnikatel se spotřebitelskými právy povinen bez zbytečného odkladu vrátit reklamované zboží do provozovny prodávajícího nebo jej předat prodávajícímu nebo osobě jím pověřené k jeho vyzvednutí. . Pokud budou reklamace reklamujícího uznány, Prodávající uhradí reklamaci vynaložené náklady na dodání.
13.6. Je-li zboží v rozporu se smlouvou, může kupující požadovat slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy, ledaže prodávající neprodleně a bez nadměrných obtíží kupujícího vymění vadnou věc za bezvadnou nebo vadu neodstraní. Toto omezení neplatí, pokud již byla věc prodávajícím vyměněna nebo opravena nebo prodávající nesplnil povinnost vyměnit věc za bezvadnou nebo vadu odstranit. Snížená cena by měla být v takovém poměru k ceně vyplývající ze smlouvy, aby hodnota věci s vadou zůstala hodnotě věci bez vady.
13.7. Spotřebitel nebo podnikatel se spotřebitelskými právy může místo odstranění vady navržené prodávajícím požadovat výměnu věci za bezvadnou nebo místo výměny věci požadovat odstranění vady, pokud věc neuvede do souladu. se smlouvou způsobem zvoleným kupujícím není možné nebo by si vyžádal nadměrné náklady v porovnání se způsobem navrhovaným prodávajícím. Při posuzování nepřiměřenosti nákladů se hodnotí hodnota zboží v souladu se smlouvou, druh a míra zjištěného nesouladu a nepříjemnosti, kterým by byl spotřebitel nebo podnikatel vystaven na spotřebitelských právech, pokud by byl jiný způsob uspokojení než jsou zohledněny ty, které požaduje spotřebitel.
13.8. Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, jde-li o nepodstatnou vadu.
14. ODPOVĚDNOST VŮČI PODNIKATELŮM
14.1. V případě Zákazníků, kteří nejsou spotřebiteli nebo podnikateli s právy spotřebitele, je odpovědnost prodávajícího omezena výhradně na:
- za úmyslné pochybení a
- skutečná škoda přímo vzniklá v důsledku ztráty života, tělesného zranění nebo poruchy zdraví až do výše 1 000 CZK.
14.2. Prodávající vylučuje svou odpovědnost za nesoulad zboží se smlouvou (vyloučení záruky) u všech kupujících, kteří nemají postavení Spotřebitele nebo Podnikatele s právy spotřebitele. Prodávající v tomto ohledu neuzavírá smlouvy za jiných podmínek kupujícího a případná odlišná ustanovení všeobecných nákupních podmínek zákazníka se nepoužijí.
14.3. Prodávající informuje, že z technických a technologických důvodů (zejména z důvodu individuálního nastavení monitorů a technologických omezení displejů) se obrázky, fotografie a videa produktů, zejména fototapet, prezentované na webových stránkách mohou lišit od skutečných barev nabízených produktů. . Aby nevznikly pochybnosti o skutečných barvách nabízených produktů, doporučujeme před objednáním fototapety objednat vzorek (což je možné pomocí tlačítka “objednat vzorek” viditelného na stránce jednotlivého produktu). Pouze rozdíly mezi vzorkem a dodanou fototapetou mohou být důvodem k reklamaci. Navíc díky použitým technologiím jsou možné drobné rozdíly ve formátu, typu a kvalitě substrátu, které jsou při výrobním procesu technologicky nevyhnutelné. Takové drobné odchylky jsou specifické pro nabízené zboží a použitou technologii výroby a nepředstavují nesoulad se smlouvou. Reklamaci tedy nelze zakládat na takto nepatrných odchylkách či rozdílech v barvě skutečného výrobku ve vztahu k barvě výrobku reprodukovaném na monitoru počítače. Prodejna rovněž neuzná reklamaci v případě neodborné manipulace s výrobkem Zákazníkem nebo neodborné instalace.
15. STÍŽNOSTI TÝKAJÍCÍ SE POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB
15.1. Uživatel je oprávněn podávat stížnosti týkající se poskytování Služeb ze strany Poskytovatele služeb.
15.2. Stížnost může být doručena Poskytovateli služeb jakýmkoli způsobem, včetně:
- zaslána e-mailem na e-mailovou adresu poskytovatele služeb uvedenou v bodě. 1. Předpisy
- doručeno Poskytovateli služeb písemně, např. zasláním kurýrem nebo poštou na adresu Poskytovatele služby uvedenou v Pravidlech nebo předloženo písemně v provozovně Poskytovatele služby na adrese uvedené v bodě. 1 Pravidel.
15.3. Stížnost by měla obsahovat minimálně: jméno a příjmení osoby, která stížnost podává, a popis důvodu stížnosti.
15.4. Poskytovatel služeb reklamaci posoudí do 14 (čtrnácti) dnů ode dne jejího obdržení.
15.5. Ihned po projednání reklamace, nejpozději však ve lhůtě uvedené v písm. 11.4 výše Poskytovatel služby poskytne Uživateli odpověď na reklamaci. Odpověď bude zaslána na e-mailovou adresu nebo doručovací adresu uvedenou Uživatelem v reklamaci. Pokud stížnost neobsahuje údaje umožňující Uživateli odeslat odpověď na stížnost, zůstane Uživateli k dispozici k vyzvednutí v provozovně Poskytovatele služby na adrese uvedené v bodě. 1.1 Pravidel.
16. Odstoupení od kupní smlouvy prodávajícím
16.1. LAMURAL.CZ si vyhrazuje právo odstoupit od podmínek smlouvy, aniž by zákazník mohl uplatnit nárok na náhradu škody do 7 dnů od jejího uzavření v případě okolností mimo kontrolu LAMURAL.CZ, které nebylo možné předvídat a které brání realizaci smlouvy nebo pokud by v důsledku těchto okolností bylo plnění služby spojeno s nadměrnými obtížemi nebo by jedné ze stran hrozila značná ztráta.
16.2. Základem pro odstoupení v uvedené lhůtě jsou také zásahy do struktury obchodu ze strany třetích osob, v důsledku kterých se změnila funkčnost, parametry webu, objednávkový mechanismus a ceny.
16.3. LAMURAL.CZ si vyhrazuje právo odstoupit od implementace:
- objednávky porušující osobní práva třetích stran,
- příkazy obsahující jakoukoli formu násilí, profanaci, pornografii a obsah, který je v rozporu s platnými zákony a obecně uznávanými normami.
17. Autorská práva
17.1. Nákup zboží nezakládá nabytí žádných autorských práv nebo jiných práv duševního vlastnictví k zakoupeným produktům.
17.2. Na produkty prodávané LAMURAL.CZ se vztahují autorská práva po celém světě. Klient ani třetí strany nejsou oprávněni vyrábět, distribuovat nebo reprodukovat produkty LAMURAL.CZ.
18. INFORMACE GDPR
18.1. Na základě článku. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/678 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46 /EC ( OJ EU .L 2016 No. 119), (dále jen „GDPR“), prodávající informuje, že: Správcem osobních údajů je: MK Print Sp. z o. se sídlem Rogowo 1a, 63-840 Krobia, NIP: 6961906420, REGON: 527983262.
18.2. Uživatel a jakákoli další osoba mohou komunikovat s Poskytovatelem služby pomocí kontaktních údajů uvedených v bodě. 1.1 výše a následující kontaktní údaje:
18.2.1. e-mailová adresa: kontakt@lamural.cz
18.2.2. webové stránky: https://lamural.cz
18.3. Zákazníci a Uživatelé mají možnost se všemi dotazy týkajícími se ochrany osobních údajů kdykoli kontaktovat správce osobních údajů zasláním e-mailu na kontakt@lamural.cz
18.4. Další podrobnosti týkající se použití údajů a práv z nich vyplývajících lze nalézt v ustanoveních Zásad ochrany osobních údajů dostupných na zásady ochrany osobních údajů.
19. Informace o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů (ODR)
19.1. Evropská komise poskytuje platformu pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů na internetu na následujícím odkazu: https://ec.europa.eu/consumers/odr.
19.2. Prodávající není podle zvláštních předpisů povinen využívat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů ani nesouhlasí s účastí v řízení o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů.
20. Závěrečná ustanovení
20.1. V záležitostech, které předpisy neupravují, se použijí ustanovení polského práva, s výjimkou aplikace Newyorské úmluvy ze dne 14. června 1974. o promlčecí době pro mezinárodní prodej zboží (Sbírka zákonů z roku 1997, č. 45, položka 282).
20.2. Tato Pravidla jsou kdykoli k dispozici zdarma prostřednictvím aktivačního odkazu dostupného na webových stránkách https://lamural.cz a v košíku objednávky (před uzavřením smlouvy). Můžete si jej vytisknout nebo uložit jako soubor.
20.3. Prodávající si vyhrazuje právo na změnu pravidel. Změna se nedotýká práv osob, které si objednaly nebo uzavřely kupní smlouvu před provedením změn předpisů.
20.4. Pokud jsou jednotlivá ustanovení těchto Pravidel nebo se stanou neplatnými nebo neúčinnými, zcela nebo zčásti, nebo budou obsahovat mezery, nebude tím dotčena platnost zbývajících ustanovení a/nebo ostatních částí Pravidel.
20.5. Jakékoli spory mezi Prodávajícím a Příjemci služeb a Kupujícími, kteří nejsou spotřebiteli nebo podnikateli se spotřebitelskými právy, vzniklé na základě nebo v souvislosti s těmito Nařízeními nebo službami a zbožím nabízenými Prodávajícím, budou řešeny výhradně příslušným polským soudem. pro sídlo Prodávajícího. Výše uvedené ustanovení se nevztahuje na spory se spotřebiteli a podnikateli se spotřebitelskými právy.
Přílohy:
1) formulář pro odstoupení od smlouvy
2) reklamační formulář
Příloha 1
Formulář pro odstoupení od smlouvy
…………………………
Místo, datum
dolů
MK Print Sp. z o
Rogowo 1a, 63-840 Krobia
…………………………………………..
…………………………………………..
Jméno a příjmení spotřebitele
Adresa spotřebitele
o odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku
nebo mimo prostory
V souladu se zákonem ze dne 30. května 2014 o právech spotřebitele (§ 27) odstupuji od smlouvy uzavřené dne ………………………… na dálku*/mimo provozovnu* bez udání důvodu.
Zboží vrátím v souladu s ustanoveními smlouvy.
Žádám o vrácení ceny zboží na účet*……… / způsobem, jakým byla provedena platba za zboží.*
…………………………
Podpis spotřebitele
* Smazat podle potřeby
Příloha: doklad o koupi*/smlouva* (doporučeno)
Příloha 2
Formulář stížnosti
…………………………
Místo, datum
dolů
MK Print Sp. z o
Rogowo 1a, 63-840 Krobia
…………………………………………
…………………………………………
Jméno a adresa spotřebitele
REKLAMACE NA ZBOŽÍ
Informuji Vás, že [datum a název zboží] mnou zakoupené dne ……………………………………… je v rozporu se smlouvou. Nedodržení smlouvy spočívá v ……………………………………………………………………………………………………………………… …………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………… …………
……………………………………………………………………………………………………………………………………… …………
………………………………………………………………………………………………………
Nedodržování smlouvy bylo zjištěno dne ………..
Proto očekávám:
- výměna zboží za nové
- bezplatná oprava zboží
- Snížení ceny o ………… %
- Odstupuji od smlouvy a žádám o vrácení uvedené částky na číslo účtu
…………………………………………………………………………v bance ……………………………
…………………………
Podpis spotřebitele